maanantai 2. helmikuuta 2015

Perusmaanantai







On nukuttu hyvin, kiitos kysymästä. Unikysymys esitetään usein pienen lapsen vanhemmalle. On hyviä öitä ja huonoja öitä. Viime yö oli se hyvä, kuusi tuntia putkeen. Ei valittamista siis. Migreeni silti jyskyttää etulohkossa. Huuhdon sitä mustikkateellä ja nipsasen pari kuivunutta inkiväärinpalaa sekaan.

Tänään kirjoitan ja tytär meni mummolaan leipomaan. Odotan vesi kielellä mustikkamuffinsseja paluupostissa. Muffini vai muffinssi? Kyllä minä niin tykkään, että muffinssi.

4 kommenttia:

  1. Kyllä se maar muffinssi on minunkin mielestäni. :) Täälläkin nukuttu rikkonaisten oksennustautiöiden jälkeen vihdoin kunnolla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oijoi, se on aina niin kamala tauti, kiva, kun voitte jo paremmin. Meillä vielä moiselta säästytty mutta koputtelen puuta tässä samalla.

      Poista
  2. No mä en nukkunut, kurkku kipeänä ja olin ihan tukkeessa, tosi en tiedä oliko se unta vai totta, mutta ihan tööt olen joka tapauksessa :D 6 tuntia on hieno saavutus, hyvä! Voihan migreeni, toivottavasti saat sen pian pois.

    Ihana tuo pallon varjo tuossa seinällä, tykkään. Ja tyhjät tiskialtaat! Näkisitpä meidän...mutta en nyt tee ollenkaan kotihommia kun lapset ovat koulussa ja koti hiljainen. Kirjoitan (ja pakoilen välillä täällä). Hyvää kirjoittamisvirettä sullekin!

    Ja muffinssi mulle, kiitos! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huonot unet saavat kyllä päivänkin tukkoiseksi. Toivon sulle parempaa unta ensi yönä. Mulla taitaa mennä ensi yö kirjoitellessa, kun tänä päivänä ei ole kunnollista virettä löytynyt. Se on joskus sellaista.

      Kuvan tiskiallas on meilläkin niin suuri harvinaisuus, että olihan se ikuistettava.

      Poista